Fem år har gått siden Verdens helseorganisasjon (WHO) erklærte Covid-19-pandemien 11. mars 2020. Mye har skjedd i løpet av disse fem årene, men har vi lært noe?
Jeg har ingen tro på at nedstengningene av landet i 2020 og koronatiltakene som varte til den 25 september 2021 var gjort med gode intensjoner for å redde liv. Prove me wrong.
Debatten brukte Charter Svein, mens Bindersinitiativet hentet en doktor i kjemisk analyse? Det skjebnesvangre spørsmålet er om PCR-testen er nøyaktig, ellers kan man "konstruere" pandemier.